Uploaded December 28, 2018

Recorded December 2018

1.5
3.0

near Font-Romeu-Odeillo-Via, Occitanie (France)

Proposta de combinació dels circuits de raquetes no 9 ("el cèrvol") i 1 ("coll de Pam"), sortint de Font-Romeu. Les rutes individuals estan prou ben senyalitzades; nosaltres hem anat improvitzant les connexions.
L'inici de l'excursió es troba a Font Romeu, a l'aparcament superior de l'espai esportiu Colette Besson. Els voltants estan decorats amb picades d'ullet a la natura i els esports que reclama aquest complex. El nostre camí està ple d'obres escultòriques d'artistes regionals. Ens trobem un museu a l'aire lliure! Els bancs originals es distribueixen intel·ligentment per tot el recorregut.

Parking

Sendero

07-Font d´en Boyer

• PedraToska Feb 24, 2019

Variada ruta de raquetes de neu que hem seguit avui des de l'origen proposat a Font-Romeu. El dia fantàstic que ha fet ens ha engrescat encara més a gaudir de tots el racons proposats, des de les escultures a l'aire lliure, fins ales vistes des del Coll de Pam, passant pels silenciosos boscos.