Time  22 hours 10 minutes

2.2
4.3

Viewed 1902 times, downloaded 63 times

near Tolchegāh, Kohgīlūyeh va Būyer Aḩmad (Iran)

کوه خامین از کوههای معروف استان کهگیلویه و بویر احمد و در جنوب غربی این استان واقع است.گچساران در جنوب این کوه قرار دارد
جاده ای از شهر باشت از توابع شهر گچساران در جهت شمال غربی جدا شده و در امتداد دامنه های شرقی کوه خامین به سمت دهدشت میرود.در میانه راه و در نزدیکی روستای تلچگاه وارد جاده خاکی شوید و به سمت کوه خامین بروید.به ویژه در اوایل بهار زیبا یی های منطقه حیرت انگیز است و در عجب میمانیم که در مناطق گرمسیری جنوب چه جنگلهای زیبایی وجود دارد.دو آبشار زیبا ، روستایی چند خانواری و بکر و دشتها و چشمه های عالی و رودخانه از خصوصیات منطقه است.پیمایش در این زیبایی ها به راستی عالیست
توجه داشته باشید فصول گرم اصلا مناسب سفر به منطقه نیست.
اطلاعات بیشتر 09131181562

1 comment

• Photo of Ehsan Mousavi

Ehsan Mousavi Apr 3, 2017

I have followed this trail  View more

نوروز96 را با سفر به کهگیلویه و بویر احمد گرمسیری گذراندیم واین فایلبا نشانه گذاری های خوب کمک بسیاری به ما کرد.