Download

Recorded

February 2018

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Advanced Filters Advanced Filters
1,370 ft
2 ft

near Çerdin, Antalya (Türkiye)

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

Lİkya Yolu

• Photo of Canes123

Canes123 Apr 18, 2019

Sitenizdeki yaziyi kitap okur gibi okudum. Ellerinize ayaklariniza saglik. Merak ettigim bir konu: iki gun sonra kamp atmak icin Gelidonya'yi tercih etmeyi planliyorum, bu aktiviteyi tavsiye eder misiniz?

• Photo of altugsenel

altugsenel Apr 19, 2019

Merhaba. Kamp atılabilir ama zaman zaman hava çok rüzgarlı olabiliyor.

• Photo of jananja

jananja Mar 14, 2021

Çoğunlukla sizin rotalarınızı takip ediyorum, açıklayıcı notlar düştüğünüz için çok teşekkür ederim. Çok faydalandım.

I have followed this trail  verified  View more

• Photo of nsoydanbal

nsoydanbal Apr 25, 2021

Rotayı kolaylıkla takip ettik. Teşekkür ederiz.

• Photo of ilka 1

ilka 1 Jun 1, 2021

I have followed this trail  View more

Altuğ hocam sürekli sizin rotaları kullandım likya yürüyüşümde, adrasana vardım, ancak gelidonya feneri bankın ve milli park tabelasının olduğu ikinci dönüş patikasinda sıkıntı var, talebanin arkasina kayaliga goturuyor rota. Bi yanlışlık olduğunu anlayıp maps me ile sağlama yaptım ve tabiki devam eden patika yol ancak sanki bu rotada dediğim gibi levha arkasından devam ediyormuş gibi çiziyor, bilginize. Emeğinize sağlık , teşekkürler.