Technical difficulty   Easy

Recorded August 2014

1.0
1.9

near Casau, Catalunya (España)

Diapositives ruta 27-08-14 :

Aproximació :
A Vielha agafem la carretera que duu a Gausac on seguim per la pista asfaltada que ens mena fins a la bassa d’Oles on deixem el cotxe ( wpt 06 )

Orientació : ( Fàcil + )
Entre els wpt 02 i el Coll, el camí resta tapat per la gespa. Cal tenir clar la referència del Cim.

Dificultat Física (Baixa ) :
Caminada amb bona petja i suau pendent.

Dificultat Tècnica : ( baixa )
Aquesta ruta es pot per fer amb la mainada.

Descripció :
Comencem pujar seguint un ample camí que surt del costat del plafó. Aviat arribem a un pla on trobem un pal ( nota 1 ). Unes fites ( wpt 01 ) al seu costa, ens mostren un corriolet que seguim.
Tranquil•lament anem guanyant altura per un caminet ben fressat que travessa els prats. Alternem trams planers amb altres de pujada fins arribar a la pleta on trobem un altre pal ( wpt 02 ) a prop d’una cabana. Deixem el camí per anar a cercar un que ve del wpt 05. Com no el trobem anem cap SW seguint passos de ramaderia i deixant a la dreta la cabana.
Pugem pel prat per un desdibuixat caminet en direcció als Clots de Rocaguda. Abans d’arribar-hi anem a la esquerra tot fent drecera fins trobar un clar camí que ve del proper Clot. De seguida trobem una fita que ens mostra que l’hem de deixar per anar a la dreta i enfilar-nos cap el Coll ( wpt 03 ) on trobem fites que marquen els camins.
Anem cap al S seguint un corriol ben fressat que amb un bon pendent ens mena fins el Cim del Montcorbisson ( wpt 04 ) des don gaudim d’unes espatarrants vistes de Vielha i del Pirineu.
Desfem fins al Coll on anem a la dreta. El camí molt ben fressat davalla ràpid però sense presa. En arribar a un pla on hi trobem un altre pal ( wpt 05 ) anem a la dreta. El pendent es suavitza. En un clar amb les ruïnes d’una cabana deixem el camí i anem a l’esquerra tot seguint unes fites. Després de vorejar una casa abandonada arribem al primer pal indicador de la ruta ( wpt 01 ) . Ara només resta seguir l’ample camí d’anada per tornar al cotxe.

Menjar :
Vam dinar al Cim ( fruita )

Notes :
1. Als pals que trobem els hi manca rètols indicadors
2. Segons Garmion Connect el desnivell + és de 548 mts i el temps total 3 hr 33’

Bibliografia : Mapa Vall d’Aran ( Alpina .

--------------------------------------------------------------------------------

• Photo of Paco Rodriguez Garcia

Paco Rodriguez Garcia Aug 30, 2014

Sencilla ascensión con algún que otro cruce dudoso debido a la falta de información de los postes informativos de señalización. Estupendo mirador de Vielha.

Has followed this trail View more