Technical difficulty   Difficult

Recorded May 2013

3.6
7.3

near Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Salimos después de desayunar en el Bar Rte.Barnés de Santa Cristina, tomaremos el carril bici de Girona a Sant Feliu de Guixols que no dejaremos hasta pasado el restaurante Ca la María, en la subida que hay a la derecha que lleva a la carretera de Romanyá GIV-6612.
Una vez en ella a 300 metros a la izquierda y llegaremos a esta carretera, derecha y a 100 metros izquierda, al final de este camino a la izquierda, hasta que encontremos al frente el hotel de la Casa Nova d'en Llorenç,entonces a la derecha y al próximo camino otra vez a la derecha.
Subida durante 1.5 kilómetros, hasta encontrar el camino que viene de la Cabra Pentjada,giro a la derecha.y a 500 metros a la izquierda para ir a encontrar otra vez la carretera a Romanyá.
La seguiremos unos 300 metros y a la izquierda por un sendero llegaremos a la font de Penedes, aquí tomaremos el camino de subida hasta la GIV-6612,y a la GIV-6613,donde hay el sendero de subida a Romanyá de la Selva.
En Romanyá pasaremos frente a los dos restaurantes por un camino sin asfaltar y en línea recta encontraremos la carretera que va al golf de Masnou.
De aquí hasta el próximo giro que vá al Puig D'en Ponç a la derecha hay 500 metros. Pasada la subida al Puig que dejaremos a la izquierda, en el próximo sendero a la derecha e intentar seguir en paralelo hasta casi volver a encontrar la carretera al Golf, a partir de aquí hay una bajada extraordinaria y larga de más de 3 Kilómetros hasta encontrar el carril bici y llegada a Santa Cristina D'aro.

Sortim després d'esmorzar al Bar Rte.Barnés de Santa Cristina, prendrem el carril bici de Girona a Sant Feliu de Guíxols que no deixarem fins passat el restaurant Ca la Maria, en la pujada que hi ha a la dreta que porta a la carretera de Romanyà GIV-6612.
Una vegada en ella a 300 metres a l'esquerra i arribarem a la carretera, dreta ia 100 metres esquerra, al final d'aquest camí a l'esquerra, fins que trobem al capdavant l'hotel de la Casa Nova d'en Llorenç, llavors a la dreta i al pròxim camí una altra vegada a la dreta.
Pujada durant 1.5 quilòmetres, fins trobar el camí que ve de la Cabra Pentjada, gir a l'derecha.ya 500 metres a l'esquerra per anar a trobar una altra vegada la carretera a Romanyà.
La seguirem uns 300 metres ia l'esquerra per un corriol arribarem a la font de Penedes, aquí agafarem el camí de pujada fins a la GIV-6612, ia la GIV-6613, on hi ha el corriol de pujada a Romanyà de la Selva.
En Romanyà passarem davant dels dos restaurants per un camí sense asfaltar i en línia recta trobarem la carretera que vá a golf de Masnou.
D'aquí fins al proper gir que vá al Puig d'en Ponç a la dreta hi ha 500 metres. Passada la pujada al Puig que deixarem a l'esquerra, en el pròxim camí a la dreta i intentar seguir en parallelo fins gairebé tornar a trobar la carretera del Golf, a partir d'aquí hi ha una baixada extraordinària i llarga de més de 3 quilòmetres fins a trobar el carril bici i arribada a Santa Cristina D'aro