• Photo of Collserola est, la descoberta

Recorded December 2011

3.3
6.6

near la Rabassada, Catalunya (España)

Recorregut circular pel Parc de Collserola, amb sortida de l’aparcament de Coll de l’Erola (entre els quilòmetres 4 i 5 de la carretera de l’Arrabassada). Enfilem una pista que puja per la serra dels Agudells, hi ha una bifurcació que indistintament ens porta en la mateixa direcció, el Portell de Valldaura (carretera d’Horta a Cerdanyola), pel Pas de Rei i el mateix Turó de Valldaura (corriol). Del Portell de Valldaura, continuem tot passant pel costat del Turó d’en Fotjà, baixem per una ampla pista fins a Sant Iscle de les Feixes, i després Can Catà. Seguint la pista, i veient les primeres cases de Cerdanyola i l’ermita de Santa Maria de les Feixes, girem a l’esquerra pel mig del bosc, sortim a un camí ampla que es transforma en estret corriol per arribar al Puig de la Guàrdia. D’aquí baixem a l'Àrea de Can Coll. Creuem la carretera d’Horta a Cerdanyola i travessant una Bòvila abandonada. Una curta pujada ens porta al camí que passa pel costat de la Font de Sant Pau. Seguim, tot rodejant el Patronat de la Flor de Maig, direcció al Pi d’en Xandri, d’aquí seguim la pista que puja paral•lela a la Riera de Sant Medir fins a arribar a Can Borrell. Sortim per la pista, a l’esquerra de la qual trobarem les restes d’un forn ibèric i la restaurada ermita circular de Sant Adjutori. Agafem un corriol (devastat al seu inici per una indiscriminada tala) que ens porta per la Serra de Sant Medir fins a trobar el GR6 i sortir a l’ermita de Sant Medir. D’aquí tornem a agafar la pista, la qual deixem als pocs metres girant a l’esquerra per una drecera que ens porta a un camí que puja pel torrent de la Salamandra. Una altra drecera ens portarà a la Font Groga i d’aquí tornem al punt de partida.

• Photo of Norbertr

Norbertr Apr 27, 2015

Bastant tram de camí ample, l'he fet corrent provant l'app de wikiloc que no conec per res. He perdut bastant temps ne parades, tornar enrera, etc...però perquè no volia portar el mòbil a la mà tot el dia.

M'ha agradat anar per zones inexplorades, on he estat sol molta estona. Un deu per això!

Has followed this trail View more