Moving time  one hour 9 minutes

Recorded October 2018

0.7
1.4

near Zona Universitaria, Catalunya (España)

Passejada matinal i urbana. Sortim del metro zona Universitària i agafem el camí nou que han fet pel costat dret de la Diagonal. Anem fins Esplugues, passegem pel parc, anem fins l'església parroquial, fem el circuit històric i anem a buscar el tramvia a la parada de can Clota.
M'ha agradat de conèixer de conèixer tots aquests indrets d'Esplugues que desconeixia i també aquest circuit nou, habilitat també per a bicicletes. Ara Esplugues queda més comunicat amb Barcelona.
Aquí la deixo per si algú la vol aprofitar.
Salut i República!

• Photo of Manel_49

Manel_49 Oct 16, 2018

Passejada matinal molt aconsellable. La vam fer amb la dona quan es va inaugurar el nou pas que surt del cap de munt de la Diagonal. Molt ben documentada. Gràcies per compartir. Salut i Cames!

• Photo of Magí Alsina

Magí Alsina Oct 16, 2018

Gràcies Manel.
    Paga la pena de conèixer també les rodalies de Barcelona, que han millorat molt últimament.
    Ara la gent d'Esplugues pot venir fàcilment amb bicicleta, patinet o a peu.
    Tampoc coneixia els jardins que envolten l'esglessia parroquial d'Esplugues i el seu circuit històric amb les massies.
    Paga la pena d'anar-hi a passejar.