Uploaded September 8, 2019

Recorded September 2019

1.5
3.0

near Nürnberg, Bayern (Deutschland)

Visita a la ciutat de Nürnberg realitzada el dia 05-09-2019.
En la nostra visita ens hem limitat a la ciutat vella (Altstadt), part que queda com un recinte dins de les antigues muralles. Molta part és zona de vianants.
Nosaltres vàrem començar per recórrer tot el recinte seguint les muralles (Mauer), amb un únic punt on es podia pujar per veure les vistes i que està a tocar de la casa del pintor Dürer. La resta de la muralla, tenia els accessos tancats al públic.
A tocar de la Frauentor, hi ha el Barri "Vermell", de la prostitució i està totalment prohibit fer-hi fotografies. Hi ha cartells que ho indiquen.
L'única part fora de la ciutat vella que hem visitat, ha sigut el Doku-Zentrum on hi ha la història del nazisme a la ciutat de Nürnberg així com els plans de l'arquitecte d'en Hitler per la ciutat. Interessant i paga la pena la visita (tranvia nº 8 des de la Hauptbanhof fins final de trajecte).