Uploaded December 8, 2015

Recorded December 2015

1.4
2.8

near Sant Martí Sarroca, Catalunya (España)

CAT, CAST

Sortida desde les valls, pujém cap a l´artiga, el inici es pista amb formigó, després es de terra, baixém fins el camí de la guardia, girém a la dreta i a uns 500 metres girém a l´esquerra, s´agafa pista fins que iniciém pujada per corriol passant per l´antiga Masia de Can Maiol, queden 4 parets, un cop d´alt trobem pista ample i girém a l´esquerra iniciém pujada cap al turó de Samuntà, seguím pista ample fins a tornar a la pista de la Guardia, girém a l´esquerra i tornem a pujar cap a L´Artiga aquesta vegada per la pista mes a l´est pujém passant per el costat de la bassa de bombers i els antics dipòsits d´aigua, torném a baixar per l´artiga i fi de la ruta.

CAST.
Salida desde les Valls, subimos hacia la artiga, el inicio de pista con hormigón, luego es de tierra, bajamos hasta el camino de la guardia, giramos a la derecha y a unos 500 metros giramos a la izquierda, se coge pista hasta que iniciarán subida por sendero pasando por la antigua Masía de Can Maiol, quedan 4 paredes, una vez se acaba el sendero encontramos pista ancha y giramos a la izquierda iniciando subida hacia el cerro de Samuntà, seguimos pista ancha hasta volver a la pista de la Guardia, giramos a la izquierda y volvemos a subir hacia la Artiga esta vez por la pista más al este subimos pasando por el lado de la balsa de bomberos y los antiguos depósitos de agua, volvemos a bajar por la Artiga y fin de la ruta.
El Turó dels Pins del Samuntà és una muntanya de 451 metres que es troba al municipi de Sant Martí Sarroca, a la comarca de l'Alt Penedès.
Masia en runes, queden 4 parets dretes, tambè coneixen aquest lloc com a Font de Can Maiol. jo l he buscat peró no l´he trobat.
Font amb aixeta, sol rajar aigua tot l´any.
Pujant a la dreta trobem la bassa i a l´esquerra veurém el antic dipòsit d´aigua