Uploaded August 29, 2019

Recorded August 2019

0.4
0.9

near Gibelortzaga (San Pelaio), País Vasco (España)

Molt bonic lloc de la Costa Basca.
L’efecte del nou model de turisme cinematogràfic, en aquest cas per la coneguda sèrie Joc de Trons, ha convertit en viral l’ermita i el seu entorn. Per aquest motiu, i per estalviar temps a la taquilla convencional, val la pena entrar a la web de www.tiketa.eus i reservar entrada de franc.
Ideal deixar el cotxe als aparcaments gratuïts del restaurant Emperie, ubicat molt estratègicament a l’inici d’accés Gaztelugatxe. Nosaltres no vam tenir prou sort i, com a molts altres visitants d’aquest més d’agost, ens va tocat aparcar a la vorera de la carretera d’accés.
Per arribar a l’ermita recordeu que cal pujar els 241 graons i, segons dades del GPS, surten 3 kms amb 250 metres de desnivell.
La visita no té limitació de temps. Gaudiu bé de l’entorn i si en teniu ganes, toqueu tres vegades la campana i fugiran els mals esperits.
Recomanable portar un calçat còmode.
Feta la visita, recomano que doneu un passeig per la bonica població de Bermeo i en especial pel port.