Uploaded October 24, 2014

Recorded October 2014

2.9
5.8

near Invalides, Île-de-France (France)

TGV en un Cilc Clac som a Paris, Gare Lyon.
Des de les Invalides al Musée de l'Armée,(Mausoleu de Napoleon) ens dirigim a la plaça Joffre allà està erigida La Tour Eiffel. Pujem fins a la tercera planta per veure la ciutat des del terrat, impressiona.
Els Jardins du Trocadéro i els seus edificis per arribar a l'Av. Des Champs-Elysées amb el seu Arc de Triomphe, ens unim a la munió de formigues que recorre l'avinguda comercial, fins a arribar a le Grand Palais. Plaça de la Concòrdia i el seu espectacular obelisc ens porta a la Madeleine i a la Place Vendôme, uns pases més l'edifici de l'Opéra. De compres per les galeries La Fayette. Agafem forces per arribar a Le Pigalle i el seu Moulin Rougue, Montmartre i els seus artistes, el Sacré Coeur i les seves vistes escalonades.
Apareixem en les Tuilleries i els seus jardins espaiosos. Per sota de l'Arc de Carrousel arribem al Musée du Louvre triem zona dels Faraons i els visitem.
Atravasemos pels ponts del Sena plens de cadenats i vam arribar al començament de la ciutat de Paris, L'ille de la Cité. Els edificis de la Cociergerie i la Sainte Chapelle i com no la joia de la corona Cathédrale Notre-Dame. Tornem pel barri de Sant-Michel per desembocar a l'antiga estació avui convertida la seu de l'impressionisme, el Musée d'Orsey. Ull amb els ratatouille. La Assamblée Nationale i el Pont de AlexandreIII ens devuelbe a l'inici.

Passeig nocturn amb el Beteaux-Mouches per la Seine recomenable.
Excursió a Versailles i els desfile de models.

Recomano a la persona que m'ha fet de guia, Viatges Marsal.
Gràcies per la teva entrega i dedicació
Sempre ens quedarà París i la teva llum.

Invalides

Pont Alexandre III

• Photo of Cuca de llum

Cuca de llum Oct 26, 2014

Puntualitzar que la guia és privada!!
    Viatge fantàstic, París sempre enamora, i si ho comparteixes amb la persona estimada, ja no es pot demanar més!

• Photo of Ambotes

Ambotes Oct 28, 2014

Oh là là! C'est magnifique!

Salut i botes ... i París!