Uploaded January 5, 2016

-108 f
1.9
3.7

near Paris 11 Ancien - Quartier Palais-de-Justice, Île-de-France (France)

Caminada per París: Notre-Dame, barri llatí, Invalides, Champ de Mars, Tour Eiffel i Trocadero.

Ruta fàcil i senzilla per la vessant sud del Sena. Per anar a Notre-Dame, en aquesta ruta, vam sortir del metro a Le Châtelet (principla estació del centre, amb Metro, RER i SNCF) i just en creuar el riu ja es veia la Catedral de Notre-Dame. Seguint cap al sud, comença el barri llatí, una de les millors zones per caminar i deixars-hi perdre. Tot i que en aquesta ruta no ho vam fer, val la pena voltar-hi molt, i inclús allargar cap al sud fins a veure els Jardins de Luxembourg.
A partir d'aquí, el nostre destí era la Tour Eiffel. S'hi pot anar per a qualsevol carrer que marxi cap a l'oest. Nosaltres vam decidir recuperar la via del Sena una estona, i aporfitar per veure el Palace des Invalides i els seus jardins (Imprescindible!!).
Un cop arribats a Champ de Mars, la Torre Eiffel s'alça imponent dvant nostre. Val la pena passar-hi per sota per adonar-se de les dimensions, i allunyar-se per tenir bones panoràmiques. La ruta la vam acabar travessant altre cop el Sena fins a Trocadero.

Cal dir que les dades de quilometratge i desnivell no són fiables, ja que el gps es perdia ens els carrerons més tancats.

Catedral de Notre-Dame

Boniques vistes des de l'altra banda del Sena!!