Moving time  42 minutes

Recorded May 2018

1.0
1.9

near Girona, Catalunya (España)

Passejada per Girona, per gaudir de la bellesa dels seus indrets engalanats per les flors, visitant entre d’altres, l’Església del Carme, el Call Jueu, la Catedral, els Banys Àrabs, Sant Pere de Galligants, el claustre de la Catedral i l’Església de Sant Feliu.

"Girona, Temps de Flors", és una imponent exposició de flors, oberta a tothom, que aquest any celebra la seva 63a edició, és l'esdeveniment que més visitants porta a la ciutat, ja que del 12 fins al 20 de maig, a més d'acollir l'exposició dels muntatges florals que elaboren centenars de participants, professionals i aficionats, els carrers de Girona s’omplen de concerts al carrer i s'obren monuments, patis, jardins i edificis emblemàtics perquè es puguin visitar.

També hi ha jornades de portes obertes als museus, s'engalanen les entrades a la ciutat, es fan promocions en el transport per facilitar l'arribada dels visitants i també hi ha preus especials en hotels i restaurants, alguns dels quals oferiran especialitats elaborades a partir de flors.