Moving time  58 minutes

Recorded May 2018

0.8
1.7

near Girona, Catalunya (España)

Ciutat indispensable per a veure. El casc antic encara que petit, ja val un viatge. I si a sobre es Temps de Flors encara més. Millor anar amb un dia entre setmana. Tot i això hi havia molts visitants.
Molts edificis que no son oberts, o no son gratuïts es poden veure en aquests dies en que son les flors pels seus carrers.
Hem agafat el carrer del Carme, el de Ciutadans(Ajuntament), i el de Força(Museu d´Història dels Jueus), fins a la catedral. Aquí iniciem pujada pel costat de les escalinates, per veure per dalt. Desprès anem a un mirador de les Dones, encantador, on es veuen les torres de la Catedral i Sant Feliu. I desprès passem per les escales de Sant Domènec, un dels llocs més bonics, tant pels ornaments, i la seva cascada. Abans hem vist el Seminari.Finalment la Rambla de la Llibertat, i el pont de Peixateries Velles, molt bonic amb les seves roses
River

Pont, flors, riu

• Photo of Manel_49

Manel_49 May 22, 2018

Bona descripció. Excel·lent entorn. S'hi ha d'anar. Salut i Cames!

• Photo of EMILI ORSO

EMILI ORSO May 22, 2018

I tant¡¡¡. Paga la pena, Girona amb el casc antic, i a sobre les flors¡¡¡

• Manel Casanova Nov 21, 2019

Només era una prova per veure com funciona seguir una ruta.