Uploaded April 8, 2017

Recorded April 2017

0.8
1.6

near El Pinetell, Catalunya (España)

Ruta curta amb nens per a que tinguin una mica d'aventura. La ruta s'ha fet amb nens majors de 6 anys. Hi ha alguns trams que s'ha de vigilar per la proximitat del riu.
Hem preferit pujar per l'escletxa per a que sigui més emocionant la pujada per senderó per als nens.
Sortim del poblet del Pinetell cap a l'era i agafem el senderó de l'esquerra que aviat baixa basntant pronunciadament. Aquest senderó enllaça amb un camí ample que porta als molins del Pinetell (Pescadors). Allí seguim el camí ample que puja pel costat esquerra del riu Brugent i seguint els pals indicadors del Toll de l'Esqueix. Un cop es fa senderó de nou, apareixen les cordes per ajudar-se a passar i comença la part més divertida de l'excursió. Després d'una forta pujada i posterior baixada, arribem al principi del nou pont, molt aprop del toll de l'Esqueix. Passem per sota el pont per apropar-nos al toll. Espectacular!!! les últimes pluges fan que el riu Brugent porti molta aigua. Nosaltres vam seguir un moment cap a Farena per veure un desprendiment de roques enormes que ha caigut damunt del riu, però després vam tornar per passar per damunt del pont. Un cop a l'altre costat de riu, arriba el pas de l'escletxa que és bastant divertit de fer, ja que hi ha alguna petita grimpada. El camí segueix amunt fins arribar a la part més plana on ens vam desviar a la dreta per arribar-nos a la Roca del Lloro on es domina una part del curs del riu (vigilar bé els nens). Tornem endarrera i arribem de nou a El Pinetell on la plaça major té un encant especial a antic, acollidor, sombra a l'estiu...
Vistes als Masos de cabrera
Esquerda
Roca del Lloro

• Cajunman Aug 20, 2018

La bajada al Moli del Pinetell no queda muy clara aunque se supera bien porque la ruta es evidente. Vuestra ruta ha contribuido a que pasáramos un dia súper. Gracias