Time  2 hours

Recorded November 2015

0.2
0.3

near Sant Feliu de Guíxols, Catalunya (España)

L’inici de la via ferrada del Molí és al carrer de Sicília de Sant Feliu de Guíxols; és un carrer sense sortida, a prop del final hi ha una pèrgola blanca amb arcs i teulada anomenat Mirador de les Triadores. Aquí comencem a baixar per unes escales i al cap de poc ja veiem diversos indicadors que ens assenyalen el començament de la via ferrada amb informació de la seva longitud, durada aproximada i material que cal portar.

Encara que és la meva primera via ferrada no l’he trobat gens complicada sinó força fàcil.

La ferrada transcorre bordejant les roques de granit ataronjades i per connectar diferents illes, hi ha cinc ponts tibetans i nepalesos que ens ajuden a passar d’una banda a l’altra (el primer, si se’n pot dir pont, només és un tauló de fusta). Tots els cables, ganxos i punts de seguretat són d’acer inoxidable, així és més segur que suportaran les dures condicions pròpies de la proximitat del mar.

En aquesta via ferrada podríem diferenciar dos trams: el primer tram és més fàcil que el segon tram, doncs aquest està lleugerament desplomada durant uns vint - i - cinc metres. En aquesta paret de granit ataronjada és on posarem més a prova la nostra força, si no es vol fer hi ha una via d'escapament.

Si no s’ha fet mai una via d’aquest tipus, com és el meu cas, és aconsellable fer-se acompanyar per un guia experimentat i tot el material necessari.

Durant tot el recorregut ens trobem amb unes vistes magnífiques.

Salut i bona ferrada!!!

Començament via ferrada

Fotos

Fotos final via ferrada

Parking

Inici i fi (mirador de les Triadores)

Pared

Pared amb bones vistes
Risk

Pas de la prenyada

Bridge

Pont de fusta

El primer pont, si se’n pot dir pont, només és un tauló de fusta.

Sortida via ferrada

Risk

Tram desplomat

• Photo of Alex.Boix

Alex.Boix Nov 2, 2015

Ruta molt maca, amb molt bones vistes i fàcil de fer si es va amb un guia o gent més experimentada.
    Referent al track, molt ben explicat i detallat, com sempre! :)

• Photo of miriam_carré

miriam_carré Jun 12, 2019

Atenció lladres! Es veu que és una pràctica habitual a la zona. Vam deixar el cotxe aparcat al carrer, just on comença la via ferrada, ens van rebentar el vidre del darrere i ens van robar tot el que duiem.

• Photo of JEP BOIX

JEP BOIX Jun 13, 2019

Gràcies miriam_carré per la informació. Salut!

• Photo of Holyguacamole

Holyguacamole Aug 22, 2019

Vaig fer-la al juliol, va ser la meva primera via i em va agradar molt.
    Bones vistes, la recomano per iniciar-se.

• Photo of JEP BOIX

JEP BOIX Aug 22, 2019

Comparteixo la teva opinió i agreixo la valoració. Salut Holyguacamole!