Hiking

The Best Hiking Trails in Pujarnol, Catalonia (Spain)

612 trails

(41)
Photo of (100 Cims) Pedra de la Mà de Dèu+Sant Patllari Photo of Can Gelada (Pujarnol), Rocacorba, Biert Photo of Sant Patllarí [100 Cims FEEC] - [IBP 32 HKG] - [03/07/2020]
    3.98mi
    955f
    87| Rating 5.0
    Photo of (100 Cims) Pedra de la Mà de Dèu+Sant Patllari Photo of (100 Cims) Pedra de la Mà de Dèu+Sant Patllari Photo of (100 Cims) Pedra de la Mà de Dèu+Sant Patllari

Si vamos de Mieres a Banyoles por la Carretera (GI-524) a la altura del (Km 32’2) más o menos cogeremos a la derecha por la carretera (GIV 5247), seguiremos hasta el (Km 5’9) donde veremos los indicadores de Sant Patllar...

Una preciosa ruta per a fer un matí de primavera (o aquest mateix febrer, que està fent una calor mai vista) xino-xano. ...
    Emili Bota
    Una ruta molt fàcil i bonica. Val la pena per l'ermita que hi ha al cim.
    Antonia Freixas
    10.84mi
    2736f
    84| Rating 4.84
    Photo of Can Gelada (Pujarnol), Rocacorba, Biert Photo of Can Gelada (Pujarnol), Rocacorba, Biert Photo of Can Gelada (Pujarnol), Rocacorba, Biert

Can Gelada (Pujarnol), Rocacorba, Biert. Pujada a la muntanya i ermita de referència de tot banyolí. Rocacorba ha estat sempre present en els nostres avantpassats, no se si actualment tant. Ha sigut una agradable camina...

Ruta clàssica i tranquil·la
    Enric Portella
    La faré, resulta molt agradable la lectura del trajecta i els comentaris i trets que resaltes.
    salvador F.
    3.38mi
    768f
    83| Rating 4.44
    Photo of Sant Patllarí [100 Cims FEEC] - [IBP 32 HKG] - [03/07/2020] Photo of Sant Patllarí [100 Cims FEEC] - [IBP 32 HKG] - [03/07/2020] Photo of Sant Patllarí [100 Cims FEEC] - [IBP 32 HKG] - [03/07/2020]

RUTA GRABADA CON GARMIN ETREX 30X Y VERIFICADA CON BASECAMP : DISTANCIA TOTAL .................. 5'5 kms. TIEMPOS REALES: TIEMPO TRANSCURRIDO ....... 02:03:18 TIEMPO EN MOVIMIENTO ...... 01:42:54 TIEMPO DETENIDO ...

Hola, l'hem fet avui 19/09/2021 dia d'aplec i cursa btt. L'hem fet a peu i en sentit horari. Dir que es arriscat complet...
    barbarinza
    😃⛰🚶‍♂️👍 ( LLastima que el mirador esta tapat per la vegetacio no es veu el llac de banyoles)
    XAVIER ADROER
    Val la pena també arribar-se al museu erotic de can ginebreda i parar a visitar les Estunes per fer el día rodó. Willy...
    Trekhunter
    4.60mi
    876f
    83| Rating 4.75
    Photo of 130421 100 Cims (E) . Pla Estany . ' Sant Patllari ' des de Pujarnol. Photo of 130421 100 Cims (E) . Pla Estany . ' Sant Patllari ' des de Pujarnol. Photo of 130421 100 Cims (E) . Pla Estany . ' Sant Patllari ' des de Pujarnol.

Per arribar a Pujarnol des de Banyoles hem d’agafar la GI-524 ( Mieres) i a les afores de la ciutat, després de la Font de la Puda, anar a l’esquerra i prendre la GIV-5247 que duu al poble. Aparquem a l’entrada del tanc...

Es una passejada en pujada per bastant bon camí, per dintre del bosc, va molt bé per el sol, però perds moltes vistes.
    luis madera cat
    Ruta perfecta para una mañanita, fácil de seguir y muy bien indicada. Nos sorpredieron las vistas desde la ermita.. Impr...
    javitodepinypon
    Ruta fàcil de seguir i ben explicada.
    (Akiba)
  • Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Live Tracking Live Tracking
  • Sant Patllari (100 Cims)

4.09mi
    797f
    79| Rating 4.87

OBSERVACIONES -Bonita y agradable matinal para ascender a la cima de Sant Patllari donde encontraremos también la ermita y refúgio del mismo nombre. -Esta cima pertenece a la lista dels 100 cims de la FEEC -Origen y f...

Fernando es un buen senderista y un buen guía turístico de las caminatas. Felicidades
    Ramonbcntop
    Un cent cims més.
    Josep Garcia Ciclista
    HEYEYYYYYY nandiitooooooo ñle has puesto fotos al mapa de de Relieveeeeee que biennnnnnnnnnnnn mucho mejor!!!! me han en...
    Jorditoms
  • 100 Cims - Sant Patllarí

4.42mi
    830f
    76| Rating 5.0

100 CIMS - SANT PATLLARÍ (Pujarnol - Pla de l'Estany) Para llegar hasta nuestro destino y punto de partida, tenemos que ir hasta Pujarnol (Girona). Cuando pasemos el punto kilométrico 6 de la GIV-5247, a unos 450 metr...

Un 100 Cim sencillo y entretenido. Tenemos alguna que otra desgrimpada en la ruta, pero son muy fáciles de hacer. Track ...
    Gemma Boix
    4.76mi
    961f
    73| Rating 4.0
    Photo of De Pujarnol a Sant Patllari 100 cims Photo of De Pujarnol a Sant Patllari 100 cims Photo of De Pujarnol a Sant Patllari 100 cims

Més informació a "Veure més2 i a https://reptesmuntanyencs.cat/es/sant-patllari-6/ Sortim del coll de Pujarnol i agafem el sender senyalitzat amb un pal de fusta amb una fletxa groga i un cartell de plàstic amb el tex...

Bona caminada senzilla. El mirador amb poc que mirar només que hi hagi una mixa de boira. Per mi, el millor Sant Patllar...
    tgilmunoz
    La ruta és ben maca, correcta i els punts d'interès ben senyalitzats, però té un tram "negre". Penso que la marrada que ...
    Quim Sangrà
    4.76mi
    938f
    71| Rating 4.0
    Photo of 100 cims de Catalunya - Sant Patllari i Pujarnol Photo of 100 cims de Catalunya - Sant Patllari i Pujarnol Photo of 100 cims de Catalunya - Sant Patllari i Pujarnol

Sortida propiciada per l'anunci de forta tramuntana per l Emporda.. Així decidim buscar-nos una alternativa pel Pla de l'Estany. Arribem a Pujarnol i un cop trobat el lloc per aparcar cap allà les once del matí, comencen...

Gràcies per penjar aquesta excursió. Avui l'hem feta amb la meva dona i n'hem gaudir força. La calor es feia notar, pe...
    quim camprubí
    7.28mi
    1611f
    64| Rating 4.67
    Photo of camí dels burros - sant Patllari- sant Maurici de la Calç Photo of camí dels burros - sant Patllari- sant Maurici de la Calç Photo of camí dels burros - sant Patllari- sant Maurici de la Calç

Pujada alternativa a St Patllari ( en temps de pandèmia busquem camins poc transitats) descobrim nous camins i paisatges del nostre Pla de l'Estany Marquem la sortida entre Can Parnau i les granges del Crous, a la carr...

Una ruta preciosa, amb molta sombra,
    arafols
    4.47mi
    935f
    62| Rating 5.0
    Photo of Sant Patllari ( Garmin Connect ) 21-04-13 Photo of Sant Patllari ( Garmin Connect ) 21-04-13 Photo of Sant Patllari ( Garmin Connect ) 21-04-13

Aquest track està fet amb un Garmin Etrex 20 i passat pel sedàs del GARMIN CONNECT. Caminada feta acompanyant al ramon ( GERCA ) Per veure una descripció detallada de la ruta : http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.d...

A prop de Banyoles
    GERCA
    3.75mi
    771f
    62| Rating 5.0
    Photo of 228 - Sant Patllari - Banyoles - Pla de l'Estany - 100 cims FEEC Photo of 228 - Sant Patllari - Banyoles - Pla de l'Estany - 100 cims FEEC Photo of 228 - Sant Patllari - Banyoles - Pla de l'Estany - 100 cims FEEC

La valoració de la dificultat de la ruta a Wikiloc, sempre es tècnica. Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell. - Els Waypoints marquen les cruïlles i punts d'interès de la ruta. - Track c...

Ruta entretinguda i agradable de fer. No deixar de fer un ull al mirador de Sant Patllari, si pot ser un dia despres de ...
    Heugenimartin
    4.08mi
    850f
    57| Rating 4.5
    Photo of Sant Cebrià de Pujarnol-Mirador-Pedra de la Mà de Déu-Sant Patllari (100 cims). Ruta circular. Photo of Sant Cebrià de Pujarnol-Mirador-Pedra de la Mà de Déu-Sant Patllari (100 cims). Ruta circular. Photo of Sant Cebrià de Pujarnol-Mirador-Pedra de la Mà de Déu-Sant Patllari (100 cims). Ruta circular.

Ruta circular. Deixem cotxe a Sant Cebrià de Pujarnol, seguim uns metres per la carretera fins trobar un indicador que ens fa desviar per una pista direcció a Sant Patllari. Anem seguint indicacions i marques fins al Mi...

El passat dimecres vam fer aquesta ruta. Vam deixar el cotxe a l'aparcament de Pujarnol, i a la tornada ens va sortir u...
    Alfons Tauler
    Molt bona ruta, ne'm gaudit molt. Gràcies per compartir!!
    silviabc3
  • Sant Patllari

4.03mi
    830f
    56| Rating 5.0

Muy cerquita de Pujarnol empieza esta caminata hacia Sant Patllarí, un 100 cims de fácil acceso. Empiezo la caminata cerca del cruce de la GI-5247, ya que vengo por carretera desde el Clar del Bosc. Cojo el desvío a la d...

se agradece que aunque el camino este marcado,tener un referente más,gracias
    Dora63
  • Banyoles - Rocacorba - Biert

14.00mi
    3123f

Hora Inicio: 06/12/2020 08:16Hora Fin: 06/12/2020 14:48Distancia recorrida: 22,5 km (06:32)Tiempo en movimiento: 04:41Velocidad media: 3,44 km/hVel. en Mov.: 4,8 km/hVelocidad Máxima: 12,38 km/hAltura Mínima: 188 mAltura...

12.40mi
    3028f
    53| Rating 4.33
    Photo of Banyoles - Rocacorba - Biert - Banyoles Photo of Banyoles - Rocacorba - Biert - Banyoles Photo of Banyoles - Rocacorba - Biert - Banyoles

Ruta circular per la falda de llevant de la muntanya de Rocacorba, amb sortida al peu de la carretera que ve de Miànigues, i que puja primer fins al santuari pel camí de Banyoles, passant per Pujarnol. Un cop a dalt es b...

Fantàstic
    Casademont
    View trail
  • Sant Patllari (100 Cims)

5.89mi
    1273f

Sant Patllari Si anem de Mieres a Banyoles per la Carretera (GI-524) a l,altura del km 32 mes O menys agafarem la carretera GI5247 i seguirem fins el km 6 on veurem uns indicadors que posa Sant Patllari. Nosaltres hem e...

• Can Gelada - Biert - Can Gelada

5.69mi
    883f
    53| Rating 4.67

Pugem fins a Can Gelada on deixarem el cotxe, anirem a esmorzar a Biert Farem una circular per pistes i caminets per anar descobrint la comarca. ruta molt poc transitada

La ruta maca i ben explicada
    martavilavila
  • ROCACORBA DES DE PUJARNOL

5.81mi
    2687f

Ruta lineal entre Pujarnol i el Santuari i Castell de Rocacorba, passant per Biert. Sortim des d'un petit aparcament, per uns cinc cotxes, que hi ha a la carretera GIV-5247, de Banyoles - Pujarnol, al quilòmetre 4,8 just...

• Rocacorba

12.32mi
    3363f

Dades GPS garmin 22.9 KM temps en moviment 7.18 h Hem anat a passar el dia, a fer la ruta sense pressa, amb esmorzar i dinar inclòs, no us espantessiu pel temps invertit, doncs es pot fer molt més ràpid. No és una ruta...

3.44mi
    617f
    47| Rating 4.0
    Photo of Puig Surís, plaça de les Bruixes i pedra d'en Rovira Photo of Puig Surís, plaça de les Bruixes i pedra d'en Rovira Photo of Puig Surís, plaça de les Bruixes i pedra d'en Rovira

dades GPS garmin 6 km. temps en moviment 1,3 h passejada circular pel puig Surís, boscos i bones vistes

Ruta entretinguda . Abans d'arribar a la pedra d'en Rovira una mica dificultos, pero be,amb molt bones vistes a l'estany...
    Franceschostench

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.