3.9
7.8

near Vilaplana, Catalunya (España)

Ruta força entretinguda i que te de tot una mica, Pista, Corriols Asfalt.En sentit antihorari
Sortim del poble de Vilaplana i ens enfilem per els seus carrers per anar a traspasar la carretera, despres ja ens anem enfilant amunt amb forta pujada ja per corriol fins arribar a la Font del Llop.un cop aquí reculem uns metres i seguim pujant per corriol i enllecem amb GR-7-2 el qual anem seguint i traspassant la carretera una quans cops.,al traspasarla per ultima vegada deixem el GR-7-2 per agafar el GR-65-5 per anar-lo seguint tot passant per la Creu Trencada i al cap de uns dos km aproximadament abandonem el GR per pendre un corriol que ens baixara a la carretera que porta a La Febro la anem seguint durant 1 km per despres girar a l´esquerra i agafar una pista i al cap de 70 mts un corriol a ma dreta anem reseguint el cami que ens acaba portant a els Avencs de La Febro ( els vaig reseguint tots i al final hi ha un tram equipat) el qual opto per no fer ja que esta molt moll i relliscos. Reculo i torno al inici dels avencs per seguir cami i que hem porten a la Mussara (poble abandonat i amb molt bones vistes).
Segeuixo primer per corriol i despres per pista per anar a buscar el cami dels Garrigots i que practicament hem deixara al poble de Vilaplana