3.0
5.9

near Serra, Valencia (España)

Aparquem el cotxe a l'explanada que hi ha just en front del Pi de la Bassa de camí a la Cartoixa.

Iniciem la ruta per pista per a posteriorment desviar-se direcció Nàquera per la zona coneguda com l'Algepsars. Tram de senda molt xulo on es pot còrrer donada l'escasa pendent que salvem.

Pujada al Reixo per la vessant Est en una pujada dura i llarga però molt bonica. En arribar al cim del Reixo bones vistes cap a la Cartoixa i València.

Baixada del Reixo i per pista arribem a Serra per tal d'agafar el cordal de pujada a la Gorrissa.

Pujada a la Gorrissa per cresta i on podem disfrutar de bones vistes de Serra i dels peincipals cims de la zona.

Des de la Gorrissa baixada per senda fins el Coll de l'Espartal i des d'allí pista fins el Barranc de Deula.

Pujada sempre bonica i corredora per Deula fins el Coll que porta el seu nom. Des del Coll ens desviem cap al Mirador de Mireia o Rebalsadors. Vistes sempre espectaculars des del mirador.

Tornada per Deula i posteriorment pel Barranc de Potrillos. En acabar el barranc per pista fins el punt d'inici.