Time  one hour 43 minutes

Recorded February 2014

1.7
3.3

near El Brull, Catalunya (España)

Pujada al Matagalls desde Collformic, on hi ha una zona d'aparcament. Seguim els senyals del GR 5.2 fins al cim, passant pel pla de la Barraca. Encara hi queden clapes de neu. Després de contemplar les àmplies vistes tornem passant pels prats de la carena fins al Turó gros del Pujol, on hi ha una Estelada, i molt bones vistes també a Viladrau, que queda a sota els peus. Baixem cap al sot i creuem el torrent del sot de les cordes. Pugem cap al turó del mig, i agafem un corriol fressat que careneja la serra dels Salaverts. Quan el corriol baixa trobem la Font del Matagalls. Seguim el corriol fins a trobar el torrent dels Rentadors. El creuem i seguim la pista forestal fins a trobar el GR 5.2 que ens condueix a Collformic.
Font Matagalls

• Miguel Ordoñez Sanchez Aug 16, 2018

Muy buena ruta pero la bajada entre el km 8 y 8,40 era inexistente, no había camino.

• Photo of Xrunning🏔

Xrunning🏔 Aug 17, 2018

Cierto Miguel, Al km7,7 bajé por la izquierda directo al sot, si seguimos recto por el corriol hay que añadir 1km aprox. Gracias por el comentario y la valoración!