Time  one hour

Recorded January 2018

1.5
3.0

near Gurb, Catalunya (España)

Comencem des de Gurb i anem en sentit horari pel Rec del Romeu. El deixem quan arribem a una pista ampla i continuem pel sender que puja marge amunt. Arribem a un revolt i continuem per la pista de terra que tornem a abandonar per encarar la zona dels Terressos Blancs.

Passat aquest tram costerut de marga gris, arribem al Camí Transversal que ens deixarà a la ruta principal de pujada de la Creu. El sender es torna costerut un altre cop fins que arribem a la Creu.
Descendim per l'altre costat seguint les marques del PR C-42 o Sender de Gurb. Passem per Sant Andreu de Gurb i retornem al punt d'inici per la pista del Costat del serrat de Falgueres.

• Photo of ratillaman

ratillaman Jan 17, 2018

Si hi ha hagut dies de pluja és millor fer-la en sentit contrari ja que la baixada de la creu patina molt.

• Photo of Marcel Co

Marcel Co Dec 24, 2018

M'ha encantat. La ruta és molt xula i divertida.
    Slt

• Photo of Guillem Plans

Guillem Plans Dec 25, 2018

Hola Marcel,
    Moltes gràcies per la valoració i m'alegro que t'hagi agradat la ruta.