2.1
4.2

near Capafonts, Catalunya (España)

ruta molt molt guapa!!
la vam fer corrent pero, ia molts racons per coneixer.
surtim de capafons i anem directes cap al cim, poc tros d'asfalt i ja comencem el corriol fins dalt, just a dalt crestejarem bastant tros de la serra per cami ample pero es fa molt be, es desviem un moment per anar a veure la font del bassi (guapa guapa) es raro k amb tanta sequera ragi aigua! tornem al cami principal fins a la creu trencada. aquet segon tros es brutal ia molt per veure, aqui comencem a baixar per anar cap al pont de goi (un pont de pedra natural ''espectacular''), continuem baixant fins a un cruament on marxem cap a la cova de les gralles ''impressionant'', continuem baixant pel cami d'on veniem i ens trobem un riu k surt de la font de la lludriga, kina aigua mes transparent!! fins i tot ia basses per poder-t'hi banyar, ho recomano!! i d'aki cap al poble ara si ja esta!! en cas de voler fer poc tros podeu fer el recorregut començant al rebes i acabant dalt el pont de goi.