• Photo of CURSA CIRCUIT LLARG 2016

August 23, 2015

August 2015

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Search by Passing Area Search by Passing Area

near Capafonts, Catalunya (España)

Circuit amb molt sender 75 % i algun tram de pista forestal 25 %
Desnivell 950D+
Sortim de l'Era del Rector per la pista de Prades i al Riu Barral el baixem amb algun tram tècnic fins trobar la pista que ens durà a l'Ermita de Barrulles ( Avituallament 1 )
Baixem pel Barranc del Forn Teuler fins al Riu Brugent i passem per les Fous , Manugra creuant el Riu unes quantes vegades fins a la pista de l'Olla de Farena on fem la primera pujada en direcció La Cadeneta ( Avituallament 2 ) .
Un cop creuem la carretera el camí es torna rodador fins al trencall que puja fort fins a la Font del Rei per continuar pel camí que tomba els Motllats passant pel Coll de la Mariangela , la Pena Roja i la Roca Foradada ( tram trenca-cames ).
El camí ara planeja creuant el Barranc de la Pixera i baixant a la Cova de les Gralles , tornem a pujar al capdamunt dels Motllats passant pel Pont de Goi i Creu Trencada ( Avituallament 4 ) . El camí Vell de Reus el seguim avall fins al Grau - Bosc de la Vila ( avituallament 5 ) per anar al Naixement del Riu Brugent ( Font de la Llòdriga ) baixant per Les Tosques i de tornada al poble ja veurem l'última pujada del Ribatell fins a l'Era del Rector .