2.0
4.0

near Sant Feliu de Llobregat, Catalunya (España)

Començem la ruta pujan per el carrer "Marquès de Monistrol" fins al "Parc Europa", una vegada que pasem el parc, pujem per el carrer de les "Roses" fin arribat al carrer "Federica Montseny", pujem per un troç de trialera cap a munt fins trobar un estret camí, al final del camí girem cap a l'esquerra continuant aquet gran camí fins a "Mas Lluhí", un cop que s'ha acaba el camí fent baixada, girem tot cap a l'esquerra tornant a entrar al parc forestal per un camí nou, tot recte direcció "Masia La Salud", abans d'arribar, ens desviarem per un altre camí que porta cap a munt per un corriol entre bosc, farem una "U", y al final d'aquet camí ens incorporem en un altre direcció "Riera de La Salud", desde amunt veurem el "Restaurant de la Salud", una vegada que arribem a la "Riera", agafem aquesta direcció cap a munt del parc forestal, seguin el camí d'un 2 km aprox. a dalt seguint recte, tenim l'opció de seguir endavant o girar cap esquerra, però farem un gir tancat fent un altre "U" cap a la dreta, seguirem un altre camí d'un 2 o 3 km aprox. fen "S" amb una mica de baixada i pujada fins arribar a un creuament, on hi veurem uns cartells, amb indicacions de seguir recte direcció "Poblat Iberic - Penya del Moro" o tirar cap a l'esquerra un gir tancat direcció "Ctra. de Molins", seguin un altre camí d'uns 2 o 3 km de pujada moderada però per fer-la amb calma arribem a la carretera, hi ha un gran panell amb un mapa, nosaltres agafarem l'itinerari "E09", que sera tot d'una baixada molt rapida, hi en que si volem aprofitar per entrenar la tècnica, hi ha petits corriols de baixada en la mateixa direcció de l'itinerari, fins que arribarem abaix de tot cap a un camí rural, seguirem aquet camí direcció poliesportiu de St. Just, abans pasarem per el molí d'en Fariner on ja començarem agafar asfalt, una vegada que pasem, el poliesportiu, arribarem cap la "Riera de St. Just", baixarem per un camí d'asfalt que ens fica cap a dins en paral.lel a la riera, continuarem aquesta direcció cap al camí de l'ermita, una vegada que comença aquet camí de pujada, abans de començar ens ficarem cap a l'esquerra per un petit corriol en paral.lel a la riera, aquet corriol acaba a la ITV de St. Just, seguirem la riera per l'asfalt tot baixada, fins arribar finalment a la "Rambla Marquesa de Castellbell"