Time  one hour 24 minutes

Recorded April 2014

1.7
3.3

near L'Arboç, Catalunya (España)

300414 Muntanya de Cal Bladet
Ruta per anar a fer una volta pel bosc de la Muntanya de Cal Bladet de Clariana.
Sortida de l'Arboç pel Camí de Clariana, Cal Teclo, Creu de Terme, Camí Moliner, tirem per la dreta amb una suau pujada fins dalt on hi ha un pi gros, baixem i agafem el cami de la dreta fins arribar al bosc on tirarem pel camí de la dreta vorejan pel bosc fins sortir a la pista de la fabrica de calç, la travessem i continuem per la vora de la valla de la cantera fins a dalt de tot on girarem a la dreta per agafar el Camí de les Pallisses que ens portarà al poble de Clariana, atravessem el poble i la carretera agafan el camí amb direcció a la muntanya, agafarem la pista principal anat tirant amunt per la muntanya fins arribar a dalt de tot on agafarem un sender a l'esquerra de baixada, atravessarem la carretera de Clariana i tornarem a pujar per la pista del bosc fins a dalt al diposit on agafarem el camí de l'esquerra de baixada, tornarem a desviar-nos per la dreta per un sender del bosc agafan diversos camins que ens portaran a sortir al Camí de la Costeta, atravesar el Cami Moliner i arribar a l'Arboç.

A

G

• Photo of Oscar Upegui

Oscar Upegui Jan 2, 2018

Una ruta más que merece las mejores valoraciones, para ayudar a destacarle un poco más. Gracias por compartirla.

• Photo of Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau Jan 2, 2018

Gracias a ti Oscar, por la gentileza de comentar y valorar positivamente la ruta.