Time  one hour 38 minutes

Recorded August 2014

1.7
3.4

near Vilanova del Camí, Catalunya (España)

CompeGps Land
Traçat i altures corretgides amb arxiu MDT05
de l'ICC (abans de penjar el track):

╞ Temps en mov.: 1h33' | Vel. en mov.: 7,1 km/h
╞ Ascens acum.: 504 m+ | Des. acum.: 505 m-
╞ Pendent màx.: 35% | Pend. mín.: -38%
IBP: 129run | 63hik | Resum desnivells

Anoia -- puja-baixa per la Serra de la Guàrdia des de Vilanova del Camí: Pujol de la Guàrdia > Castell de Claramunt > Coll de les Socarrades > el Cosconar

Les fotos són d'uns mesos després, en novembre, resseguint tranquilament i a pas d'excursionista el mateix recorregut...

INICI > Zona esportiva Can Titó i passeig del Parc fluvial de Vilanova del Camí. >
PK 1,0 > enllaç amb corriol de la línia elèctrica, al peu del Cosconar. >
PK 2,3 > Pujol de la Guàrdia, arribant pel sender esglaonat i costerut (de 50 m d'altura). >
PK 2,5 > sender de la Serra de la Guàrdia, fent un puja-baixa constant, segueix tota la carena per trams ben rocosos. >
PK 4,2 > Castell de Claramunt, pròxims al castell hi han dues variants per acabar d'arribar-hi, una pel camí de dalt i l'altra que recorre la part baixa de la petita cinglera que forma aquesta part de la serra. >
PK 4,7 > camí del Cargol i la Coma del Porc, tot de baixada amb rocs pel mig fins a la coma. >
PK 5,1 > pujada al Coll de les Socarrades (camí de 100 m d'altura). >
PK 6,5 > baixada picada per xaragalls i camins malmesos fins al camí-pista que voreja la serra. >
PK 7,1 > trencall fora pista, descendint pel camí d'una torre elèctrica fins al "camp de roca", on segueix un corriol entre xaragalls fins a una bassa q forma el riu. >
PK 8,0 > basseta del riu Anoia al seu pas pels horts de Vilanova. >
PK 8,5 > pujada entre el bosc del Cosconar, zona de senders variats, uns completament de roca i d'altres dibuixats entre el sotabosc. >
PK 9,2 > barranc del Torrent dels Ratons, baixant per una trialera curta. >
PK 10,5 > Parc fluvial de Vilanova (arribant de baixada per tot de corriolets que retallen el camí principal fins al passeig). >