near Sant Climent de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta Off apta per tota mena de motos trail o maxi trail. Si la fas sencera neumàtics mixtes o tacs, ja que la zona marcada amb pujades, que va de la carretera d'Olesa BV2411 a l'Ordal, aquestes són fortes i amb molta pedra, encara que si he pujat jo, pot pujar qualsevol ;-).

Però si et saltes aquest tros i el fas per carretera N340 (són pocs kms), es pot fer tranquil·lament en solitari amb qualsevol classe de neumàtics, tot i que és recomanable mínim neumàtics mixtes.

Sortim de Sant Climent, passem per Begues, monestir Budista del Garraf, Olesa, l'Ordal, Sant Sadurní i arribem a Castellolí. La tornada la vàrem fer per la A2 en poc més de 30 min.

La ruta dóna moltes possibilitats de fer fotos, ja que els paisatges són espectaculars, també es creua un parell de cops l'Anoia i unes quantes rieres. Quan la vam fer els cabals eren correctes i les rieres seques, però depèn les pluges pots trobar més nivell d'aigua encara que en principi sempre passables.

Ruta entretinguda per passar una bona estona en companyia

Feta amb una BMW GS310 amb neumàtics Mitas 09 i una BMW 1200 amb neumàtics Motoz Tractionator Adventure
Sports facility

Sant Climent - Begues- Torrelles -Sant Climent

• Photo of sergipad

sergipad Nov 9, 2019

Gran ruta !! Divertida i maca.
    És cert que el troç de pujades amb pedres es força dificil, però la resta es normal. No és una ruta d'iniciacio, pero si ja has fet alguna cosa abans, ... aquesta val la pena fer-la.
    Tot un crack el l'Egea01 buscant rutes ;-) Merci company per tots aquests bon moments.

• Photo of Egea01

Egea01 Nov 9, 2019

Gràcies a tu per acompanyarme, la veritat es que ho pasem genial 🤘🤘

• Photo of pere.gracia

pere.gracia Dec 16, 2019

Ruta xulísima! Ens vam trobar el tram que arriba a l’ordal tallat per caceries, però per sort ens vam trobar amb uns endureros que ens van guiar per camins fins a Lladoner.
    Ruta molt senzilla per camins fàcils, tot i que per algú novell el tram marcat amb “pujades” just abans de l’ordal se li pot atragantar. Es pot evitar per carretera sense problema.