Uploaded December 11, 2019

Recorded December 2019

8.3

near Sant Climent de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta per camins que ens portarà de Sant Climent a Palleja, només té un parell de zones d'enllaç, però la majoria és off. Apta per trail i maxitrail. És una ruta molt fàcil, només té una pujada que impressiona al principi, però que només impressiona, perquè es puja molt bé, i una baixada llargueta entre Begues i Olesa, que té molta pedra però una traçada ben marcada que fa que es pugui baixa relativament tranquil, per la resta, la ruta és molt senzilla, alguna zona rapida que et permet fe algun saltet, i d'altre mes revirades. El WP de la Torre Romeo, normalment es deixa la moto a la part d'abaix (et trobes la torre de cara) i pujes caminant uns 15 metres, perquè hi ha una cadena, però aquest dia estava treta i vam aprofitar per a la foto.

La ruta la vam fer una GS 310 i una GS 1200 sense cap tipus de problema.
Religious site

Ermita de la Virgen del Rosario

Panorama

Tree

Torre Romeo

• Photo of @africatwinworld

@africatwinworld Jun 1, 2020

Ruta feta avui. Al ultim tram hi ha un arbre caigut i no hem pogut acabar-la pero molt bona ruta, aixo si amb maxitrail s’han de tenir bones mans, es una ruta amb pujades de nivell y molta pedra. No recomenable gent amb poca experiencia, pero es molt divertida de fer!!!

• Photo of @nixxengs

@nixxengs Jun 2, 2020

Como dice el compi, muy buena ruta! hay un par de puntos en los que hay que tener algo de mano si se va con una maxitrail pero por el resto, muy divertida!