• Photo of Moto Trail - Sabadell fins a Castellterçol

Uploaded October 14, 2013

Recorded October 2013

Viewed 1991 times, downloaded 126 times

near Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Ruta Moto Trail 100%...tot i que els dos trams marcats com "pedregosos", potser son un pel toca-collons per maxi-trails...però com son curtets es fan ràpid.
Hi havíen moltes ganes de tonar a disfrutar de la moto per la muntanya...l'estiu s'ha fet una mica llarg pels qui els agrada anar amb moto per la muntanya, i per començar, vaig escollir una ruta suau...per agafar feeling amb la moto i el terreny.
Es tracta d'una sortida light, que transcorre per pistes tipus autopista, amb bons paissatges, i que no té cap mena de dificultat. L'ùnica esmena que cal fer, és que en alguns trams transita per pistes marcades amb prohibició per circular (ja sigui perquè marquen camins particulars, etc). En tot cas, jo em vaig topar amb la Guardia Civil (SEPRONA) ja que vaig coincidir amb una pedalada BTT per la zona, i com que anava tranquil, tan sols em van aconsellar continuar el meu itinerari per un altre camí.

• edgardha Oct 25, 2013

Gracies per la ruta. Me la guardo per fer-la. Podries indicar quins son els trams prohibits per buscar alternatives?

Gracies!

• Photo of manpe30

manpe30 Oct 31, 2013

Hola!
    Disculpa pel retràs en la resposta. La veritat no vaig apuntar els punts amb waypoints (hauría sigut adïent), però si no recordó malament:
    A l'anada, tan sols un punt abans d'arribar a la carretera que va a Sant Llorenç, i diría que a la tornada, un parell o très de punts sobre aquesta mateixa zona fins al punt d'arribada.
    Si fas la ruta i pots indicar-los, sería lo seu.

• Albert_Ll Jan 8, 2014

la pujada de Guanta fins al Castellet , ara está bastant malament per fer-la amb una Maxitrail ( sense tacs) jo quasibé diria que es una ruta amb Maxitrail amb tacs i certa experiència

• tonisant Jun 12, 2016

He fet la ruta amb una áfrica twin i rodes mixtes 50-50. La dificultat no passa per gangues sinó per la zona de pedres. Com diuen els companys, amb maxi i una mica dhumitat has de saber que fas. Al creador de la ruta, primer donar-li les gràcies per pujar aquest i altres track i després demanar que canvii el nivell de la ruta a com a mínim moderat. Amb una drz o enduro es fácil, amb trail més pesades comença a ser moderada i en certes condicions, difícil. És cert que només té 2 trams així, un es esquicable o l'altre no.

Gangues era fangueres. Cosea del traductor