December 28, 2018

December 2018

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Live Tracking Live Tracking

near Pyrenees 2000, Occitanie (France)

L'inici de l'excursió es troba a l'estació d'esquí del Bolquère Pyrenees 2000 a l'aparcament de l'oficina de turisme.
Sortim davant de l'oficina de turisme, enmig de cases rurals i petits edificis. A continuació, arribem a una zona de jocs per a nens i seguim les tanques i les marques de raqueta dels circuits n ° 3 i 2.
Després d'haver baixat una mica de fusta; arribem a una plana. Allà, el marcat és una mica escàs, hem de pujar a la plana de l'esquerra.
Seguim pistes de tennis i passem per la carretera per un túnel. El nostre camí és paral·lel a la carretera provincial 618, ens condueix al lloc anomenat "les Estanyols".
Creuem la carretera D 618 i continuem pels circuits n ° 2 i 3. Més endavant arribem a una cruïlla de vies, agafem a l'esquerra el circuit n ° 3 "el camí de la glacera" associat al circuit n ° 5 "les fortificacions" i deixem a la dreta el circuit n ° 2 "Cami del Ticou".
Seguim la ruta i tindrem Mont-Lluís a la vista. La resta del camí ens durà de tornada la punt d'origen.

Car park

01-Pàrquing

• Photo of 01-Pàrquing

02-Cruïlla

03-Cruïlla

• Photo of 03-Cruïlla

• PedraToska Feb 18, 2019

Fantàstica ruta que hem seguit en un dia espectacular.
    Nosaltres hem preferit partit de l'ampli estacionament a la vora de la carretera que uneix Mont-Lluis i Bolquera i fer la ruta en sentit horari.
    Bona neu i tranquil.litat absoluta!