Moving time  6 hours

Recorded April 2018

3.0
6.1

near Counozouls, Occitanie (France)

Sierra d. Madres des coll de Jau a 1506 m - refugi callau - pasant salt burro i el roc negre - bernat - serra de madres - baixant per la singlera fins coll de Jau.
Mountain pass

Coll de Jau. 1506 m

Refuge de callau

Dir. Pic du Madres

Desde aquest punt fins al següent marcar no deixeu la pista forestal. Nosaltres varen agafar un petit cami que tambe estava marcat pensant que estalviariem un tros de pista i va ser al reves. Encara es va fer mes llarga i molt poc marcada. Al final varem anar a buscar la pista de dalt i baixar fins al lletrero que marca 2,45 h. A madres.

Direc. Pic du Madres 2h45 m. A 5,4 km.

Roc negre a l esquerra nostra

Pic de madres 2466 m

En aquest punt trobem la pista d inici

Parking inici i final

• Photo of franktri

franktri Apr 19, 2018

Ruta feta amb raquetes. A l’estiu pot variar. Si be esta marcada i amb fites.

Ull a tenir en compte:
    Desde la senyal groga on marca que manquen 3,15 hores a Madres, fins a la següent marca que surt que manquen 2,45 hores, NO DEXEU LA PISTA FORESTAL. Nosaltres Una mica mes endavant varen voler agafar un petit cami que tambe estava marcat pensant que estalviariem un tros de pista i va ser al contrari. Encara es va fer mes llarga i molt poc marcada. Al final varem tenir de pujar pel dret sense cap ruta a buscar la pista de dalt i baixar fins al lletrero que marca els 2,45 h. a madres. Per tant No deixeu la pista fins aquest punt. A partir d’aqui si que teniu d’agafar el cami petit pero ven marcat.
    Ruta no gaire transitable.