November 29, 2015

November 2015

near Vall de Núria, Catalunya (España)

Sortida en Raquetes des de Núria cap a la vall de Noucreus.
La ruta no té perdua, s'agafa la vall de més a la dreta mirant en direcció a les muntanyes.
Primer de tot ens caldrà creuar el torrent de Noufonts que passa pel costat de la via del cremallera, un cop han finalitzat les vies podem creuar pel primer o segon pont, i remuntar fins a buscar el "Camí de Núria a Ulldeter" GR-11; el seguirem fins arribar al desviament cap al alberg, on el camí canvia a sender i amb uns 400m més arribarem al "Pont de l'Escuder" i fent una rampa arribarem al desviament cap a la vall de Noufonts la qual deixarem a l'esquerra per seguir a la dreta per la mateixa vall. Ja no trobarem cap més desviament fins arribar a la Reconca de les Molleres, punt en el qual ja només queda la darrera rampa per arribar al coll de Noucreus i al Pic de la Fossa del Gegant.
La baixada la vàrem realitzar pel mateix camí fins arribar al Santuari de Núria.
Bridge

Pont de l'Escuder

Desviament a Noufonts

Noufonts

Reconca de les Molleres

Desviament a l'alberg pel camí del bosc

Alberg pel camí del bosc
Bridge

Pont sobre el torrent de Noufonts