Uploaded January 30, 2018

Recorded January 2018

2.1
4.2

near Quès, Catalunya (España)

Esplèndida matinal amb raquetes de neu a l’estació d’esquí nòrdic de Guils-Fontanera, on al començament hi havia poc gruix de neu i algunes clapes sense, però en arribar al refugi de la Feixa, ens hem trobat ja amb uns bons gruixos de neu pols que ens han fet gaudir plenament d’aquesta activitat, en un dia ben assolellat i una temperatura ambient molt agradable.

Desprès de sortir de l’estació, hem anat a trobar el GR-11, punt en el que hem gaudit d'unes esplèndides vistes de la plana de la Cerdanya i dels cims de la serra del Cadí. Seguim endavant, fins al refugi de la Feixa, tot passant per les roques Feres i el pla de la Feixa, on hem fet una bona revoltada pel pla, aprofitant que començava a haver-hi força neu.

Al costat del refugi hem esmorzat i tot seguit hem continuat, direcció a l’estany i el refugi de Malniu, fins que ens hem desviat cap a l’estany de Malniu, gaudint en tots aquests trams d’uns bons gruixos de neu, que ens han fet gaudir plenament de l'entorn i del dia ben assolellat que ens ha fet.

Arribats a l’estany, completament glaçat, hem entrat un bon tram dintre d’ell, sense notar cap feblesa en el glaç, però la precaució ens ha fet desistir de creuar-lo, i així, desprès de les fotos de rigor, hem començat la tornada pel mateix camí fins al refugi de la Feixa, on en lloc de tornar pel pla de la Feixa, ho hem fet seguint l’ample pista que des de Guils va a Malniu i Meranges, però en arribar a la pista d'esquí de la Feixa, hem passat pel voral, sense trepitjar les traces d’esquí i d’aquesta manera hem retornat ràpidament al punt de sortida.