Uploaded March 3, 2016

Recorded March 2016

1.8
3.5

near Pyrenees 2000, Région Languedoc-Roussillon (France)

Caminada amb raquetes de neu a la zona de les Bulloses (Bouillouses), amb recorregut des de la carretera (a la altura de la zona de la Borda) fins a l’estany i refugi de la Pradella i tornada al pla dels Avellans pel mateix recorregut.

La nostre intenció era arribar fins a la barrera de la carretera que hi ha al pla dels Avellans (on hi ha una zona d’aparcament), però el gruix de neu caigut aquesta nit passada, en ha dificultat el pas i per això, ens hem vist obligats a deixar el cotxe a un lateral de la carretera i començar la caminada amb raquetes (uns 4 quilòmetres fins a l’aparcament).

Per aquest motiu només hem pujat fins a l’estany i el refugi de la Pradella, on hem gaudit en tot el recorregut de molt bons gruixos de neu pols (llàstima que el dia no ha acompanyat). La resta de la ruta prevista queda doncs per una altre oportunitat.
Parking

Sortida - Carretera de les Bouillouses, la Borda

Aparcament del Pla dels Avellans

River

Riu Tet

Bridge

Pont de fusta i camí pel bosc

Lake

Estany de la Pradella

Shelter

Refugi de l'estany de la Pradella