Time  one hour 29 minutes

2.5
5.0

Viewed 2082 times, downloaded 12 times

near Tarragona, Catalunya (España)

Platja de l'Arrabassada - Fortí de la Reina - Platja del Miracle - Port Esportiu - Port - Far de la Banya - Port - Port Esportiu - Platja del Miracle - Fortí de la Reina - Platja de l'Arrabassada.

Ruta de 16 quilòmetres per carretera d'asfalt i voreres tot reseguint la costa de la ciutat de Tarragona. La ruta es practicament plana menys la pujada entre les platges de l'Arrabassada i del Miracle. Aquesta ruta va des del final de la platja de l'Arrabassada fins més enllà del Far de la Banya al dic del port de la Ciutat. De l'Arrabassada fins al final del moll del port hi han uns 8 quilòmetres de distància, la tornada la farem pel mateix camí que l'anada.

Començarem la ruta al final de la platja de l'Arrabassada, a tocar de la Sabinosa. Anirem per l'ampla vorera a tocar de la platja i començarem a pujar pel Passeig Marítim de Rafael de Casanova i passarem per un parell de miradors. Abans de començar la baixada pel passeig girarem a l'esquerra entrant a un petit parc des d'on al cap de no res arribarem al Fortí de la Reina. Continuarem baixant pel Passeig fins que arribarem al començament de la Platja del Miracle on continuarem per la vorera fins a arribar al Port Esportiu. Passarem al costat de Capitania i del Club Nàutic i seguirem endavant pel Dic de Llevant fins a arribar al Far de la Banya. Seguirem endavant fins al final del dic. Un cop al final del dic girarem cua per tornar a la platja de l'Arrabassada pel mateix camí pel que hem vingut.

Trobarem fonts amb aigua per veure ben repartides per tot el trajecte: a l'Arrabassada, al Miracle i al Far de la Banya.