Time  one hour 35 minutes

Recorded May 2016

1.9
3.7

near Sora, Catalunya (España)

Recorregut molt xulo per anar de Sora a Sant Quirze de Besora, Osona. El recorregut es divideix en dos trams diferenciats: el 1er es l'enllaç entre Sora i el GR-3, una mica trencacames amb alguna rampa maca i amb vistes espectacular. Tot i que només sortir de Sora hi ha un parell de pals indicatius, a partir de llavors costa trobar-ne, i el camí es fa una mica perdedor, sobretot quan es passa per una hípica força gran. També més endavant es passa per dos o tres trencalls sense indicacions.
El segon tram ja és el propi GR-3 que va baixant, sense pèrdua, per la vall entre camps i prats de ramaderia fins a arribar a Sant Quirze de Besora, passant primer pel Serradet. La llàstima és que els últims 3 km són asfaltats.
Sora
Precios
Dreta
Creuar carretera, pista a lesquerra
Salamandra
GR 3
Serradet

• Photo of nohisoc

nohisoc Jun 8, 2016

Sí, jo també he fet aquest tram i la zona de la hípica és perdedora...hi falten indicatius!

• Photo of Eugeni Canals Sallent

Eugeni Canals Sallent Jun 9, 2016

Si, totalment cert! En aquell tram jo vaig seguir la 'norma' no escrita d'anar sempre pel camí de dalt, i em va funcionar!