Uploaded May 27, 2014

Recorded May 2014

3.2
6.3

near Reus, Catalunya (España)

Reus - Aigüesverds - Salou - Port-Aventura - Vila-seca - Les Planes - Reus

Ruta circular amb començament i final a Reus que ens portarà fins a Salou, al Tarragonès, tot passant per la urbanització Aigüesverds a l'anada i per Vila-seca i Les Planes durant la tornada.

La ruta es apta per a fer en BTT, running o caminant.

Començarem la ruta al costat del Borges, al carrer Flix. Entrarem al Barri Montserrat fins al Camp de Futbol i el vorejarem i de seguida ja trobarem marques de PR que anirem seguint fins a creuar per sobre un pont i arribar a la urbanització Aigüesverds. Un cop a la urbanització la creuarem per passar al costat del club de golf i anar a buscar el camí del Mas del Blasi a la dreta. Al cap d'una estona de pista de terra trobarem les vies del corredor del mediterrani, sense creuar anirem a la dreta per pista de terra fins al següent pont que les creua tot passant per sota (pas inferior) o per sobre el pont. Seguirem per aquesta pista asfaltada fins a Salou tot creuant la Autovia A-7 i l'autopista AP-7. Anirem seguint fins a trobar la carretera que uneix per l'interior Salou amb Vilafortuny i Cambrils on anirem a l'esquerra. Anirem seguint pel lateral i passant per diverses rotondes i places fins a arribar a la plaça Europa de Salou. En aquest punt agafarem l'avinguda que ens portarà fins a Vila-seca i que passa per davant del Port Aventura. El camí aquí es asfaltat però tindrem ombra en tot moment gràcies als pins que hi ha plantats al llarg de tota l'avinguda. Un cop a Vila-seca arribarem a una plaça en forma de romb on anirem a l'esquerra tot entrant al poble fins a trobar el camp de futbol on agafarem una pista a la dreta. Seguirem per la aquesta pista fins a Les Planes on agafarem el Camí de Vila-seca fins a entrar a Reus (pel costat dret de la Carretera de Salou venint de la costa), creuar la carretera de Salou i entrar al Carrer Flix per acabar en el mateix punt on hem començat la nostra ruta.

Reus

Les Planes

• Photo of juantxeta

juantxeta May 28, 2014

Bona ruta, planera, per fer-la estalviant-se l'agafar el cotxe. Una manera diferent d'arribar-se a la costa, tot creuant tots els camps que encara per sort queden al camp de Tarragona, esperem que durin! llàstima dels llangostins que ja han ocupat Salou en aquesta època, allí, val més accelerar xD

• jorditoldra Jul 13, 2014

Feta sortint d Salou

• Photo of jordisiol

jordisiol Jul 13, 2014

Caloreta avui, oi??

• m.carrillo Jan 10, 2016

Muy buena experencia! Lo único malo es que a la vuelta de salou, pasado vilaseca han construido unas vías de tren y tienes que dar más vuelta de lo establecido.

• Photo of jordisiol

jordisiol Jan 10, 2016

De hecho estaban de obras hace año y medio, supongo que sera eso. Me alegro que te haya gustado. Saludos