Uploaded November 3, 2013

Recorded November 2013

3.1
6.1

near L' Espluga de Francolí, Catalunya (España)

L' Espluga de Francolí - Poblet - Castell de Riudabella - Vimbodí - Castell de Milmanda - Poblet - Les Masies - L'Espluga de Francolí.

Ruta circular amb final i començament al poble de l'Espluga de Francolí a la comarca de la Conca de Barberà. La ruta passa pel reial monestir de Poblet, la vall de Castellfollit, Riudabella, Vimbodí, El castell de Milmanda i Les Masies.

La ruta comença a la plaça que hi ha davant del Casal de l'Espluga. Anirem per carretera en direcció Poblet i Vimbodí fins arribar al primer. El rodejarem per la carretera i enfilarem en direcció a Riudabella per la carretera de Vilanova de Prades. Seguirem per la carretera passant pel costat de l'accés que porta a la vall de Castellfollit on hi ha una àrea de pícnic i on ens podrem enfilar fins les muntanyes de Prades. Arribarem a una cruïlla on ens indicaran per anar en direcció Riudabella i Vimbodí i seguirem en aquesta direcció. Arribarem al Castell de Riudabella i agafarem una pista de terra a l'esquerra del castell que ens indicarà cap a Vimbodí. La seguirem enmig de camps i boscos fins al Santuari de la Mare de Déu dels Torrents on agafarem el GR 171 fins al Castell de Milmanda. Des de Milmanda agafarem una pista a l'esquerra que ens indicarà Poblet per tornar i a passar per davant i anar aquest cop en direcció a les Masies passant pel costat de les fonts de l'abat Siscar just davant del Monestir. Arribarem a les Masies i un cop les haguem passades agafarem una pista a mà dreta per a tornar fins a l'Espluga per pista de terra.

Trobarem fonts amb aigua a l'Espluga de Francolí, Poblet, Castellfollit, El santuari de la Mare de Déu dels Torrents i a les Masies.
Provisioning

Les Masies

• Photo of JBPrunner

JBPrunner Nov 15, 2013

Quina canya de ruta! Segur que les vistes són increibles. A veure si la podem fer un dia!

• Photo of jordisiol

jordisiol Nov 22, 2013

Una ruta ideal per fer una bona suadeta!