Technical difficulty   Moderate

5 f
0.4
0.9

near Cres, Primorsko-Goranska (Hrvatska)

Pred vama je dionica trčanja jubilarnog desetog triatlona 2016.
Ove godine smo odlučili postaviti malo drugačiji izazov kojim ćete se još bolje upoznati sa prirodnim ljepotama i specifičnostima otoka Cresa testirajući vlastite granice.
Nakon plivanja slijedi biciklistička ruta koja ove godine više ne ide asfaltiranom cestom, nego se ubrzo nakon izlaska iz kampa vozi dionica po bijelom maslinarskom putu duljine 5 kilometara (5800 m sveukupno sa cestovnim dijelom). Zbog toga moramo napomenuti da ove godine nije moguće koristiti special cestovne bicikle sa tankim niskoprofilnim gumama.
Nakon biciklističke dionice se bicikle ostavljaju na za to predviđeno mjesto u masliniku pokraj ceste, te se prije „ovčarskih“ rešetki počinje trčati uz lijevu stranu ceste prema Cresu, te se nakon 460 metara pretrčava cesta na ravnom dijelu uz osiguranje policije.
Uskoro se skreće desno na 270 metara bijelog puta što je najgrbavija dionica trčanja, kojom dolazimo do naselja Melin, kroz koje trčimo po njegovoj sredini.
Na raskršću ponovno uz pomoć policije pretrčavamo cestu posljednji put, te idemo lijevo 90 metara te skrećemo desno po najvećoj nizbrdici na stazi prema moru. Tu dolazimo do mora na dosadašnju triatlon stazu gdje se trčalo prvih 8 godina i gdje je bilo okretište trčanja 2015. godine. Možete se spustiti stepenicama ili laganim zavojem pokraj stepenica, sami izaberite...
Kako je pretežito nizbrdica od maslinika do ovog mjesta, i kako je veliki broj natjecatelja bio za dužu stazu umjesto kraće, umjesto norme od 2500 metara će se trčati dionica od 2760 metara.
Nakon spuštanja do mora trčimo uobičajenom stazom uz more do cilja koji se nalazi na plaži Karaula kao i svih dosadašnjih godina.

Sretno na utrci!

Za sva ostala pitanja nam se obratite na Facebook stranici:

U svoj uređaj ili u Google Earth možete staviti stazu koju smo pripremili za vas na linku: