Time  one hour 19 minutes

-1 f
2.1
4.1

near Tarragona, Catalunya (España)

Foto del grup d'avui abans de sortir davant la Tabacalera.

COMENTARI : Sortida grup iniciació dels Fondistes de Tarragona. Dilluns i dimecres a les 19:00 i dissabtes a les 08:00 del matí. Aquesta tarda ens hem ajuntat 25 corredors.
Aquest circuit permet allargar-lo fàcilment per la escullera

DADES TÈCNIQUES : El desnivell que dona el track, agafat amb el polar M400, es deu a les escales fetes aquest vespre. També cal afegir alguna pujada feta dos cops
Entrenament nocturn amb no massa fred . Avui hem fet un grapat d'escales. Alguna part de l'entreno amb els fondistes l'he fet a fort ritme, com si fes sèries aprofitant la presència d'alguns companys ràpids .....

TIPUS de CAMÍ : Bona part del recorregut per terra , la resta asfalt

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

R02 Francoli

R03 Francoli Serrallo

R22 Moll de Costa

R30 Pont Eroski

R31 Pont N-340

R32 Pont Sta Tecla

R34 Guardia Urbana

R40 Tabacalera ( Inici )

R41 Prat de la Riba ( fi )