Time  one hour 7 minutes

-13 f
1.8
3.6

near Tarragona, Catalunya (España)

Foto del grup d'avui abans de sortir davant la Tabacalera.

Diapositives Running per la zona del riu i Port de  TARRAGONA :

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COMENTARI : Sortida grup iniciació dels Fondistes de Tarragona. Dilluns i dimecres a les 18:45 i dissabtes a les 09:00 del matí. Avui hem ens hem ajuntat 21 corredors estrenant horari d'estiu ( 19:30 hrs )
Aquest circuit és quasi pla. Permet allargar-lo fàcilment per l'escullera o el passeig del Miracle.

DADES TÈCNIQUES :  El desnivell que dona el track, agafat amb el polar M400, és exagerat. Esta vist que les lectures en zones urbanes deixen molt que desitjar. Segons STRAVA surten 100 mts +

TIPUS de CAMÍ :  El tram per la vora del riu de terra, la resta asfalt urbà.

R02 Francoli

R30 Pont Eroski

R31 Pont N-340

R32 Pont Sta Tecla

R35 Pont AP7 20-09-16

R40 Tabacalera ( Inici )

R41 Prat de la Riba ( fi )