5.0

near Vallromanes, Catalunya (España)

Ruta per la Serralada Litoral. Molt senzilla a excepció d'una trialera molt estreta. Comença a Vallromanes i acaba a Clarà.

• Photo of Cassorla

Cassorla Jun 26, 2011

una bona ruta per airejarte, sencilleta, ideal per diumenge al matí

• Albert Casadó Jan 6, 2012

Fins al km 18, just una mica abans d'on es pot veure que comença el 'bucle', la ruta és fàcil, amb algun pas complicat per TC. Hi ha una baixada que no està malament.
    En aquest punt, el track segueix una trialera que ara per ara és impossible de passar.
    De totes maneres, si no girem a l'esquerra i continuem recta, en 1000 m tornem al cami marcat.
    A l'alçada de la C60 el camí puja i torna a baixar fins a Dosrius per la riera, cosa que, segons crec, és prohibida. Per això recomano fer la ruta només fins la C60.
    De totes maneres, la riera té molta sorra i resulta divertit de conduir-hi.

• Photo of Blizz

Blizz Jan 6, 2012

Gràcies pels comentaris Albert. La trialera fa anys (Jo la vaig fer al 2008, ara visc fora de Catalunya) era molt molt complicada però es podia fer. La riera era molt divertida :)

• Albert Casadó Jan 6, 2012

Ara impossible. Jo crec que ni un G o Wrangler preparat a fons pot. I el meu NIva de serie menys. La riera està bé. Ja l'havia fet altres vegades. Però sempre amb por que em surti un forestal!