Moving time  3 hours 11 minutes

Uploaded May 29, 2018

Recorded May 2018

8.7

near Els Taronjers, Catalunya (España)

> Català:
Ruta per a vehicles 4x4. L'he qualificat de "Moderada" pel variat del recorregut, desnivells, pedra, solcs, etc., però si agafeu la trialera abans d'arribar a Olesa de Bonesvalls, la qualificaria de "Difícil", però només per aquest tram que no és de pas obligat, hi ha una alternativa de pas més endavant.
Una ruta que no recomano per a vehicles 4x2, en especial si tenen poca distància lliure del terra.
Hi trobareu molts quilòmetres de pista bona i fàcil, però no és aquest el perfil de tot el recorregut.
En el peu de les fotos trobareu més informació d'interés.

--> Plus! Si voleu fer un recorregut més llarg, podeu connectar aquesta ruta amb aquesta altra que va de Collbató a Gelida. Una interessant proposta que segur us agradarà:

Ruta feta amb un Land Rover Discovery Td5.
Salut i aventures 4x4!

> Castellano:
Ruta para vehículos 4x4. La he calificado de "Moderada" por lo variado del recorrido, desniveles, piedra, surcos, etc., pero si cogéis la trialera antes de llegar a Olesa de Bonesvalls, la calificaría de "Difícil", pero sólo por este tramo que no es de paso obligado, hay una alternativa de paso más adelante.
Una ruta que no recomiendo para vehículos 4x2, en especial si tienen poca distancia libre del suelo.
Encontraréis muchos kilómetros de pista buena y fácil, pero no es este el perfil de todo el recorrido.
En el pie de las fotos encontraréis más información de interés.

--> Plus! Si queréis hacer un recorrido más largo, podéis conectar esta ruta con esta otra que va de Collbató a Gelida. Una interesante propuesta que seguro os gustará:

Ruta hecha con un Land Rover Discovery Td5.
Salud y aventuras 4x4!
Es troba en la part més alta de la població, nomenada el Pla del Castell
... per cert, en venda!
Molta pedra fins enllaçar amb el Camí de Ca n'Oller a Mas Granada
La pujada fins el cim té molt desnivell, sort que està bé cimentat! Un punt estratègic per a les antenes de comunicació que trobareu. Molt bones vistes al Parc Natural del Garraf!
Aquesta pista està cimentada i és fàcil de fer
Estem al Camí d'Ordal al Mas Granada
En aquest punt i a l'esquerra trobareu un parell de fonts, la Font del Mas Granada i la Font dels Horts
Estem al mig de les Barraques de Cacuero i del Camildo, a dreta i esquerra per aquest ordre
Al fons i en el centre el camí que seguirem (força pedregós!)
Estem el Bosc del Molí de Calç
Camí pedregós i amb bons desnivells
Atenció!!! Aquest camí fins les restes del Forn de calç de Can Parellada és transitable. A partir d'aquest punt es torna una trialera molt estreta amb pedres i solcs importants! Si ho voleu evitar, contineu per la carretera BV-2411 fins el km. 19 i gireu a la dreta pel camí de la depuradora. Retrobareu el track en menys d'un km. a l'altura de Cal Pel.lari.
Casa de Turisme Rural. Estem en el Camí de Begues a la Plana Novella
Aquesta trialera al Puig d'Endí, baixa per l'altre banda i es retroba amb el nostre camí

• Photo of jsolisce

jsolisce Jul 24, 2018

Una mica adaptada des de Vilafranca del Penedès, hem fet la ruta amb el nostre Suzuki Vitara 1.6 16V 5P. Com bé diu, alguns passos durs per la pedra i les branques tocant la carrosseria en varis troços de la ruta, però per la resta tot bé. Bona explicació i detalls de la ruta.

• Photo of Joan Rover

Joan Rover Jul 24, 2018

Moltes gràcies jsolisce per la teva valoració. Celebro que t'hagi agradat la ruta.
    Espero que compartirem moltes més!
    Joan

• Photo of PR1

PR1 Jan 12, 2019

Bona ruta,divertida,entretinguda,amb diferents graus de dificultat,hi ha parts de la ruta amb carretera asfaltada,pista de terra,trams pedregossos, i trialeres si vols complicarte i posar a prova el teu 4x4.Amb pluja o fang puja la dificultat i mes divertida segur.
    12-01-2019 amb un Range Rover Classic 3.9 V8

• Photo of PR1

PR1 Jan 12, 2019

He fet la ruta de Torrelles de Llobregat a Gelida,a l'inversa perque em quedava mes aprop per començar la ruta,ben detallada i treballada,gràcies.

• Photo of Joan Rover

Joan Rover Jan 12, 2019

Moltes gràcies PR1 per la teva aportació i valoració de la ruta. Genial que t'hagi agradat :-) Tinc que provar de fer-la com tú en sentit invers, de vegades semblen un altre ruta!