4.9
9.8

near el Perelló, Catalunya (España)

el Perelló - Tivissa

• Photo of josepbertran

josepbertran Sep 12, 2012

Conec aquesta rura i l'he fet amb un Samurai de 24 anys. Cap problema.
    La ruta surt del Perelló per la T 3022 (Perelló-Rasquera) i hi fa uns 6,3 Km per després d'agafar el trencant de la dreta cami del Mas del Espardenyer, i passarás els molins de vent per la carretera. Aquest troç de carretera es pot evitar sortint del Perelló pel Camí de la Coma d'en Rabassa: s'agafa dins del poble, a una rotonda del Barri de Torretes en direcció a la Caseta de Cacauero.Deixes el camí i la caseta a la dreta i continúes en direcció NO. A uns 600 m. hi ha un camí a l'esquerra, una mica xungo durat uns 150 m, fins que puja el collet i atacarás els molins per la part del darrera, fins agafar el Cami Vell de Ginestar. Continúes NO i surts al camí de la Bassa d'en Ferrá que es el que en Joan ha agafat desde la carretera. A partir d'aquí pots seguir la recomanació d'en Joan, i sempre en direcció N: deixarás Mas de Montaner (a l'esquerra), Pla i Mas de Vileu, Mas de Simonet (a l'esquerra) i amunt. En Joan recomana una ruta cap al Barranc i Mas de Biscorn; es ujn paratge molkt maco, pero dificultós i no te sortida. Jo recomano anar amunt (N), Mas del Andreu, Coll del Ventall i Baixar cao a Tivissa per Sant Blai. Que ho disfruteu.
    Gracies Joan per la teva sugerencia i ruta.