Uploaded July 22, 2017

Recorded July 2017

1.3
2.7

near Queralbs, Catalunya (España)

Cap de setmana a la Vall de Núria.
Amb un grup de companys de la UES de Sabadell ens disposem a fer la travessa de Núria a Eina.
Mentre els conductors anem a deixar 3 cotxes a Eina la resta del grup, 11, pujen a Núria pel camí antic.
Quan els conductors tornem de deixar els cotxes a Eina, aparquem el quart cotxe a Ribes de Fresser. Agafem el cremallera fins a Queralbs i fem com la resta del grup.
Una volta a Queralbs empreem el camí cap a Núria. Entre pitus i flautes, s"ens ha fet l'hora de dinar. Al pedris de la Font de Ruïra ens parem a dinar i tranquil•lament xino-xano, continuem pujant, fotos aquí i allà.
Ens avisen que aviat passarant els corredors de la cursa Núria - Queralbs, ens anem apartant quant passen els corredors.
Sense donar-nos compte ja som a Núria, ja només queda l'última oujada a l'albrg del Pic de l'Aliga, després de refrescar-nos a la Font Dr Bassols.
Ja som dalt i ens retrobem amb la resta del grup, fem temps per a sopar i anar a dormir aviat, demà hem de matinar.