Moving time  3 hours 9 minutes

Recorded February 2021

2.2
4.5

near Manresa, Catalunya (España)

Una caminada de les conformen les programacions de les caminades saludables que ben segur ja sabeu els que em seguiu.
Avui ho hem dut a terme tal com descriu la traça. Una caminada molt agradable com totes les que gaudim. Elements com el riu Llobregat, les set tines, el canal de la Mina, les vistes que s'hi poden veure des del mirador de la Resclosa, els tres salts i el parc natural que hi ha a tocar, ec.. Si en desitgeu saber més us convido a visitar el meu bloc que hi trobareu informació i moltes fotografies. Salut i Caminades!! https://vicenscamperol1951.blogspot.com/

Casa

Punt i final de caminada. Totalment circular.
Ruins

Casa de Les set Tines

Un lloc molt acollidor i ben conservat, amb una netedat digna d'admirar. Es pot parar per fer-hi el mos i descansar, sempre respectant el lloc i sent curós amb tot l'entorn pel bé dels propietaris i de tots en general per així col·laborar a preservar en òptimes condicions aquest lloc tan bonic. Val a dir que és un privilegi posseir una construcció d'aquest tipus, que entre altres coses diria que és un homenatge als nostres avantpassats, que gràcies a la seva feina aquest llegat ha de ser molt respectat i valorat.