Uploaded January 27, 2016

Recorded January 2016

1.4
2.9

near Girult, Catalunya (España)

El Puigpedrós amb els seus 2914m d'alçada, és la muntanya més alta de la comarca de Girona i de la baixa Cerdanya. El seu cim és arrodonit i format per un gran nombre de roques i d'aquí el significat del seu topònim. Marca línia fronterera amb França i és un magnífic mirador de tots els cims andorrans i de la Cerdanya. La seva ruta habitual d'ascensió surt del poble de Meranges que amb els seus 1539m d'alçada és el municipi habitat més alt de Catalunya. D'aquest poble surt la pista que ens durà fins el refugi de Malniu punt d'inici de l'ascensió. L'excursió que presentem és ascendir al Puigpedrós fent una ruta circular pujant pel seu camí clàssic i tornant pel bonic estany de Malniu.

Estany de Malniu

Molt bona ruta!

• Photo of _Shard

_Shard Aug 16, 2018

El track és fàcil de seguir, i no é difícil orientar-se (almenys a ple estiu, sense neu), però cal no confiar-se perquè gairebé no hi ha marques al camí.

L'últim tram de descens del fins al llac de malniu és realment penjat. Precaució si està mullat o gelat.

Vistes inmillorables en els seus 360 graus. En un dia clar com el que vam encertar, vam arribar a veure l'Aneto.