1.5
2.9

near Setcases, Catalunya (España)

Ruta circular amb inici i final al aparcament de dalt de Vallter 2000

La ruta comença just a la dreta del darrer edifici del complexe, on trobarem senyals vermelles i blanques del GR T 76 que seguirem fins la Portella de Mentet, frontera amb França, just aqui girem a l'esquerra ( oest) i iniciem l'ascens al Pic de la Dona, per un corriol molt ben definit, arribarem al cim on gaudirem de molt bones vistes, Canigo, Bastiments, Gra de Fajol.

Ara iniciem un lleuger descens per recorrer la part alta del circ de Ulldeter, sempre direccio a Bastiments, fins arribar al coll de la Geganta, just devant nostre trobem una llomada que es pujara fins Bastiments, un cop aqui tornem a gaudir de molt bones vistes.

Despres de reposar forçes, iniciem el descens direcció al Coll de la Marrana, un cop arribats girarem a l'esquerra per anar a buscar les pistes d'esqui de Vallter, primer seguirem el GR 11 direccio al Refugi d'Ulldeter, pero a mitat de cami anirem a baixar per les pistes que ens deixaran un altre cop al aparcament on em començat.