Uploaded January 30, 2013

Recorded January 2013

2.7
5.4

near Saldes, Catalunya (España)

Fem l'ascenció a un dels clàssics del Cadí, el Comabona, des d'on les vistes són espectaculars. En aquest cas sortirem del Coll de Bauma en direcció al Puig Terrers. Baixarem llavors per la Serra Pedregosa fins a trobar la pista que ve del Coll de les Bassotes. Itinerari sense cap dificultat en especial tret dels 1000 metres de desnivell a superar. Per arribar al punt de sortida cal anar fins a Bagà i pendre la carretera fins a Gisclareny, i llavors anar fins al Coll de la Bena i agafar una pista de terra que ens mena fins al Coll de Bauma,on un xic abans d'arribar-hi veureu una àrea d'esbarjo. Aquesta excursió correspon a l'itinerari nº 13 del llibre "L'Alt Berguedà en 27 itineraris" de Xavier Losantos, Pere Robert i Raimon Rovira.

Mountain pass

Inici Coll de Bauma

Pleta de l'Olla

Pas de la cabra

Comabona (2.554)

Puig de la Font Tordera (2.526)

Portell de la Serra Pedregosa

• Photo of kamaku6

kamaku6 Sep 6, 2017

Hola parella,
    aquest final d'agost he fet aquesta proposta i ha estat un plaer. Només dir que la vàrem escurçar un xic i que la pujada estiuenca va ser força dura.

Segur que en faré alguna més, tot seguint les vostres passes.

Salut i força

• Photo of mesKcims

mesKcims Sep 7, 2017

Hola kamaku6, celebrem que et vagi agradar!