Uploaded January 11, 2011

Recorded January 2011

1.3
2.7

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Una ruta circular per Montserrat, sortint de Santa Cecília.
L'enllaç del Cavall Bernat a la canal Plana vam donar una voltar inútil. Hi ha un camí que va més directe.
La canal del Cavall Bernat està equipada amb cordes, tot i que algunes estan en mal estat. No recomanable si no estàs acostumat a fer grimpades d'aquestes.

09-ENE-11 10:25:16 Inici de la canal del Cavall Bernat
09-ENE-11 11:06:10 Final de la canal del Cavall Bernat
09-ENE-11 13:45:22 Inici de la canal Plana (a dalt). Està marcat amb una fita molt gran i està entre dos turonets
09-ENE-11 13:52:48 Final de la canal Plana (a baix)
09-ENE-11 13:54:39 Inici de la canal del Pou del Gat (a dalt)
09-ENE-11 14:19:13 Final de la canal del Pou del Gat (a baix)

• Photo of ricardmontalban

ricardmontalban May 9, 2011

Hola. Us volia consultar quin és aquest camí que va més directe per tal de no donar aquestra volta inútil que comenteu. Gràcies.

• jacardfa May 9, 2011

És molt fàcil. Una vegada has acabat la canal del Cavall Bernat, si tires a la dreta vas al peu del Cavall, i si tires a l'esquerra hi ha un camí bastant planer (amb marques grogues) que va parar directe a la canal dels Aritjols i més tard a la canal Plana.
    Aquí et pots baixar el track d'aquest camí que t'explico: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1678053
    Si segueixes aquest camí més enllà arribes al peu de l'Elefant, i més endavant encara al Pla de la Trinitat o a St. Benet.
    Per a qualsevol consulta també ens pots visitar a www.posatlesbotes.blogspot.com

• Photo of ricardmontalban

ricardmontalban May 10, 2011

Moltes gràcies. Ara estic ben orientat. Consultaré el vostre blog.
    Merci!

• Photo of Xarli61

Xarli61 May 25, 2011

si voleu fer una baixa més emocionant també podeu anar des del Cavall Bernat, per la dreta podeu anar a buscar la Canal dels Avellaners o més endavant direcció al Serrat del Moro la Canal de Sant Jeroni de baixada també es un puntazo.